Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Check engine.....po wymianie radia....prośba o analizę

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Check engine.....po wymianie radia....prośba o analizę

    Zamieszczone przez Northeusz
    Bambek1, no widzisz, a ja mam kilku znajomych jeżdżących po całej Europie nowymi TSI i nie narzekają, leją tylko paliwo i się nie martwią. Samochody prywatne i służbowe . Statystycznie znam więcej osób z TSI bez problemów niż Ty posiadaczy TSI z problemami. Jeden znajomy niczego tutaj nie dowodzi i nic nie wnosi.
    Mam ich 4 znaczy w sensie z silnikami TSI. Trzech skodziarzy z 1.8 TSI (auta z 2013 i 2014) i jednego golfiarza z 1.4 TSI 2008r. Często się spotykamy na pogaduchy auto-moto + trochę o kobietach 8). Wszyscy robią dolewki. Otwarcie przyznaje się do tego jeden skodziarz i golfiarz czyli 50%. moich "znajomych z TSI" . Skodziarz dolewa 5 litrów od wymiany do wymiany na 15kkm, golfiarz jak mówi 2 llitry na około 4-5kkm obaj prowadzą zapiski. Pozostałych dwóch coś tam dolewają ale jak mówią "nie dużo".

    Znam jeszcze przypadek gdy jeden inny golf 1.4 TSI nówka kilka miesięcy po zakupie (egz. z początku produkcji tego silnika) pojechał z garażu na lawecie (jak się okazało przeskoczył rozrząd) ale to nie jest żaden z tych znajomych.

    Na pewno tych 4 +1 wiosny nie czyni bo pewnie 40 innych jeździ bezproblemowo, ale każdy z nich zgodnie potwierdza, że to było ich ostatnie auto z grupy VAG. Jednego to już czasem mam dość bo za każdym razem przy zaczyna od nowa żal nad tą swoją skodą.

  • #2
    [O2] Check engine.....po wymianie radia....prośba o analizę

    Witajcie
    W nowo zakupionej octavi mojej żonki ( O2 2,0 BKd DSG 2006) dziś wymieniałem radyjko na stację multimedialna...samochód długo stał na włączonym zapłonie z pod maski wydobywało się dosyć głośne brzęczenie(zdjęcie komory silnika ze strzałką skąd wydaje mi się że pochodził dźwiek). Po wymianie zauważyłem iż zapaliła się kontrolka Check Engine.
    Na szczęście w drugiej Octavce mam system multimedialny oparty na Androidzie z interfejsem diagnostycznym OBD bluetooth, przełożyłem do drugiego samochodu sam interfejs i odczytałem błąd zdjęcia poniżej. Później wykonałem kasowanie błędu zniknął pojeździłem trochę samochodem wszystko śmiga. Niestety nie posiadam kompa i oprogramowaniem więc błąd odczytany i skasowany przy pomocy stacji multimedialnej na androidzie i programu Torque.
    ]"]Error 404 - Zapodaj.net
    ]"]Error 404 - Zapodaj.net
    ]"]Error 404 - Zapodaj.net
    Error 404 - Zapodaj.net

    [ Dodano: Czw 30 Kwi, 15 07:19 ]
    Trochę poszukałem z rana na spokojnie i wychodzi iż klapa gasząca do czyszczenia.
    Dobra diagnoza?

    Komentarz


    • #3
      to co brzęczy i wskazuje strzałka to przepustnica/klapa gasząca
      tam nie ma co czyścić, zazwyczaj sterownik klapki zalewa się olejem i jest klops
      możesz spróbować wysuszyć i oczyścić, ale i tak będzie się tam olej zbierał
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz


      • #4
        Sterownik w oleju może pracować, tam się uszkadza trybik i silnik nie możne zaskoczyć i zamknąc klapy i wtedy wywala błąd, w najgorszym wypadku może zrobic Ci zwarcie i wywali bezpiecznik ,..... niestety ten sam bezpiecznik jest od Wiatraków, a co za tym idzie w lato ..... wiesz czym moze się skończyć . Wymień klape na nową, przerabiałem temat u siebie

        Komentarz

        POWRÓT NA GÓRĘ
        Pracuję...
        X